Хичээлийн сэдэв: Мэдээлэл, загвар
Зорилго: Мэдээллийн шинж чанарт тулгуурлан загвар байгуулах аргад суралцах
Зорилт:
ü Мэдээлийг хэмжих нэгжийг ойлгох, мэдээллийг хэмждэг болох
ü Мэдээллэн загвар, түүнийг тодорхойлох
ü Загвар байгуулах үе шатуудыг ойлгох
ü Математик загвар байгуулах
Агуулгын залгамж холбоо:
Өмнө судалсан агуулга
|
Судлах агуулга
|
Цаашид судлах агуулга
|
Ø Мэдээллийн процессыг танин мэдэх
Ø Төрөл бүрийн мэдээллийг хүлээн авах, боловсруулах, хадгалах аргыг хэрэглэх
Ø Мэдээллийн шинж чанарын талаар танин мэдэх
Ø Мэдээллийг кодчилох шаардлага болон аргуудыг танин мэдэх
Ø Компьютерт мэдээллийг хоёртын кодчиллоор дүрслэдэг болохыг мэдэх
|
Ø Мэдээллийг хэмжих нэгжийг ойлгох
Ø Мэдээлэл боловсруулах ажлыг төлөвлөх, төлөвлөлтийн дагуу хийх тайлбарлах
Ø Хүснэгтэн загвар байгуулах
Ø Загвар байгуулах үе шатыг таниж мэдэх
Ø Загвар байгуулах
Ø Математик загвар байгуулах энгийн жишээтэй танилцах
|
Ø Мэдээллийн нийгэм, мэдээлэл болон МХХТ-ийн нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг таних
Ø Мэдээллийн нийгмийн ёс зүйн наад захын хэм хэмжээг мэдэх дагаж мөрдөх
Ø Математик загварын ерөнхий бүтцийг таниж мэдэх
Ø Математик загвар байгуулах, дүн шинжилгээ хийх
Ø Шаталсан загвар байгуулах, дүн шинжилгээ хийх
|
Арга зүй:
№
|
Мэдлэг, чадвар эзэмших үе шат
|
Үндсэн үйл ажиллагаа
|
Хугацаа
|
Хэрэглэгдэхүүн
|
Багшийн тэмдэглэл
|
1.
|
Үйлийн баримжааг ялган таних
|
· Мэдээллийг хэмжих шаардлага, мэдээллийг хэмжих нэгж тэдгээрийн хамраалыг ялган таних
· Обьектын мэдээлэлд тулгуурлан, мэдээллэн загварыг дүрслэх аргыг судлах
· Загвар байгуулах үе шатны тухай
· Функцийн график байгуулах үйл явц нь загварчлал болохыг ойлгох
|
40
|
· Сурах бичиг
· Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
· Үзүүлэн
· Тараах материал
|
Хичээл сургалтын явцад ажиглагдсан болон цаашид хөтөлбөрөө сайжруулахад хэрэгтэй зүйлсийг тэмдэглэж авна.
|
2.
|
Үйлийн баримжааг эзэмших
|
· Мэдээллийг багтаамжийг тодорхойлох, харьцуулах
· Обьект, түүний шинж чанар нь мэдээллэн загвар байгуулахад чухал болохыг мэдэх
· Загвар, түүний төрөл, загварчлал нь шинжлэх ухаан танин мэдэхүйн арга болох, загвар байгуулах үе шатыг мэдэх
· Математик загвар байгуулаж, түүнд дүн шинжилгээ хийх
|
80
| ||
3.
|
Үйлийн баримжааг үнэлэн хөгжүүлэх
|
· Мэдээллийг хадгалах төхөөрөмжийн багтаамжид нийцүүлэн мэдээллийг хадгалах, дамжуулах
· Хүснэгтэн загвар байгуулах
· Төрөл бүрийн загварыг тайлбарлах, харьцуулах, дүн шинжилгээ хийх
· Мэдээллэн загварт дүн шинжилгээ хийх
|
40
|
Цагийн баримжаа:
№
|
Сэдвийн нэр
|
Цаг
|
Судлагдахуун
|
Ур ухаан
|
1.
|
Мэдээллийг хэмжих нэгж
|
1
|
· Мэдээллийг хэмжих нэгж
· Төрөл бүрийн мэдээлэл хадгалах
· Төхөөрөмжийн багтаамжийг тооцоолох, ялгах, харьцуулах
|
Мэдээллийг хэмжих шаардлага, мэдээллийг хэмжих нэгж, тэдгээрийн хамраалыг мэдэх, мэдээллийн багтаамжийг тооцоолох, харьцуулах, мэдээллийг хадгалах төхөөрөмжийн багтаамжид нийцүүлэн мэдээллийг хадгалах
|
2.
|
Обьектийн мэдээллэн загвар
|
1
|
· Мэдээллэн загварыг дүрслэх аргууд
· Хүснэгтэн загвар байгуулах
|
Обьект түүний шинж чанар нь мэдээллэн загвар байгуулахад чухал болохыг мэдэж, хүснэгтэн загвар байгуулах
|
3.
|
Загвар байгуулах үе шат
|
1
|
· Загвар, түүний төрөл
· Загвар байгуулах үе шатны дагуу төрөл бүрийн загвар байгуулах
|
Загвар, түүний төрөл , загварчлал нь шинжлэх ухаан танин мэдэхүйн арга болох, загвар байгуулах үе шатыг мэдэж, төрөд бүрийн загварыг тайлбарлах, дүн шинжилгээ хийх
|
4.
|
Математик загвар байгуулцгаая
|
1
|
· Математик загвар байгуулах дүн шинжилгээ хийх
|
Функцийн график байгуулах үйл явц нь загварчлал болохыш ойлгож, энэ төрлийн графикийг байгуулах
|
Үнэлгээ:
1. Бүлэг сэдвийн хүрээнд юу хийж чаддаг болсон бэ?
№
|
Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
|
Сурагчийн тэмдэглэл
| ||
Сайн хийсэн
|
Дунд зэрэг
|
Чадаагүй
| ||
1.
|
Хадгалах төхөөрөмжийн
багтаамж хэмжих
нэгжийг бичих
| |||
2.
|
Бичвэрээр загвар үүсгэх
| |||
3.
|
Зургаар загвар үүсгэх
| |||
4.
|
Хүснэгтээр загвар үүсгэх
|
No comments:
Post a Comment