нэгж хичээлийн хөтөлбөр

Хичээлийн сэдэв: Мэдээлэл, загвар
    Зорилго: Мэдээллийн шинж чанарт тулгуурлан загвар байгуулах аргад суралцах
    Зорилт:
ü  Мэдээлийг хэмжих нэгжийг ойлгох, мэдээллийг хэмждэг болох
ü  Мэдээллэн загвар, түүнийг тодорхойлох
ü  Загвар байгуулах үе шатуудыг ойлгох
ü  Математик загвар байгуулах

   Агуулгын залгамж холбоо:
Өмнө судалсан агуулга
Судлах агуулга
Цаашид судлах агуулга
Ø  Мэдээллийн процессыг танин мэдэх
Ø  Төрөл бүрийн мэдээллийг хүлээн авах, боловсруулах, хадгалах аргыг хэрэглэх
Ø  Мэдээллийн шинж чанарын талаар танин мэдэх
Ø  Мэдээллийг кодчилох шаардлага болон аргуудыг танин мэдэх
Ø  Компьютерт мэдээллийг хоёртын кодчиллоор дүрслэдэг болохыг мэдэх

Ø  Мэдээллийг хэмжих нэгжийг ойлгох
Ø  Мэдээлэл боловсруулах ажлыг төлөвлөх, төлөвлөлтийн дагуу хийх тайлбарлах
Ø  Хүснэгтэн загвар байгуулах
Ø  Загвар байгуулах үе шатыг таниж мэдэх
Ø  Загвар байгуулах
Ø  Математик загвар байгуулах энгийн жишээтэй танилцах

Ø  Мэдээллийн нийгэм, мэдээлэл болон МХХТ-ийн нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг таних
Ø  Мэдээллийн нийгмийн ёс зүйн наад захын хэм хэмжээг мэдэх дагаж мөрдөх
Ø  Математик загварын ерөнхий бүтцийг таниж мэдэх
Ø  Математик загвар байгуулах, дүн шинжилгээ хийх
Ø  Шаталсан загвар байгуулах, дүн шинжилгээ хийх

    Арга зүй:

     
Мэдлэг, чадвар эзэмших үе шат
Үндсэн үйл ажиллагаа
Хугацаа
Хэрэглэгдэхүүн
Багшийн тэмдэглэл
1.       
Үйлийн баримжааг ялган таних
·         Мэдээллийг хэмжих шаардлага, мэдээллийг хэмжих нэгж тэдгээрийн хамраалыг ялган таних
·         Обьектын мэдээлэлд тулгуурлан, мэдээллэн загварыг дүрслэх аргыг судлах
·         Загвар байгуулах үе шатны тухай
·         Функцийн график байгуулах үйл явц нь загварчлал болохыг ойлгох
40
·         Сурах бичиг 
·         Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
·         Үзүүлэн 
·         Тараах материал
Хичээл сургалтын явцад ажиглагдсан болон цаашид хөтөлбөрөө сайжруулахад хэрэгтэй зүйлсийг тэмдэглэж авна.
2.       
Үйлийн баримжааг эзэмших
·         Мэдээллийг багтаамжийг тодорхойлох, харьцуулах 
·         Обьект, түүний шинж чанар нь мэдээллэн загвар байгуулахад чухал болохыг мэдэх
·         Загвар, түүний төрөл, загварчлал нь шинжлэх ухаан танин мэдэхүйн арга болох, загвар байгуулах үе шатыг мэдэх
·         Математик загвар байгуулаж, түүнд дүн шинжилгээ хийх 
80
3.       
Үйлийн баримжааг үнэлэн хөгжүүлэх
·         Мэдээллийг хадгалах төхөөрөмжийн багтаамжид нийцүүлэн мэдээллийг хадгалах, дамжуулах
·         Хүснэгтэн загвар байгуулах
·         Төрөл бүрийн загварыг тайлбарлах, харьцуулах, дүн шинжилгээ хийх
·         Мэдээллэн загварт дүн шинжилгээ хийх 
40

    Цагийн баримжаа:
  
Сэдвийн нэр
Цаг
Судлагдахуун
Ур ухаан

1.       
Мэдээллийг хэмжих нэгж
1
·         Мэдээллийг хэмжих нэгж
·         Төрөл бүрийн мэдээлэл хадгалах 
·         Төхөөрөмжийн багтаамжийг тооцоолох, ялгах, харьцуулах
Мэдээллийг хэмжих шаардлага, мэдээллийг хэмжих нэгж, тэдгээрийн хамраалыг мэдэх, мэдээллийн багтаамжийг тооцоолох, харьцуулах, мэдээллийг хадгалах төхөөрөмжийн багтаамжид нийцүүлэн мэдээллийг хадгалах
2.       
Обьектийн мэдээллэн загвар
1
·         Мэдээллэн загварыг дүрслэх аргууд
·         Хүснэгтэн загвар байгуулах
Обьект түүний шинж чанар нь мэдээллэн загвар байгуулахад чухал болохыг мэдэж, хүснэгтэн загвар байгуулах
3.       
Загвар байгуулах үе шат
1
·         Загвар, түүний төрөл
·         Загвар байгуулах үе шатны дагуу төрөл бүрийн загвар байгуулах  
Загвар, түүний төрөл , загварчлал нь шинжлэх ухаан танин мэдэхүйн арга болох, загвар байгуулах үе шатыг мэдэж, төрөд бүрийн загварыг тайлбарлах, дүн шинжилгээ хийх
4.       
Математик загвар байгуулцгаая
1
·         Математик загвар байгуулах дүн шинжилгээ хийх 
Функцийн график байгуулах үйл явц нь загварчлал болохыш ойлгож, энэ төрлийн графикийг байгуулах


     Үнэлгээ:
         1.      Бүлэг сэдвийн хүрээнд юу хийж чаддаг болсон бэ?

Үйлдэл гүйцэтгэх чадамж
Сурагчийн тэмдэглэл

Сайн хийсэн

Дунд зэрэг
       Чадаагүй
1.       
Хадгалах төхөөрөмжийн 
багтаамж хэмжих 
нэгжийг бичих




2.       
Бичвэрээр загвар үүсгэх




3.       
Зургаар загвар үүсгэх




4.       
Хүснэгтээр загвар үүсгэх





 

No comments:

Post a Comment